BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 15 January 2012

nafas lega

apa yg aku pendam dan aku simpan selama ini telah aku luahkan padanya , lega rasa hati , sama ada dia suka atau tidak itu lantak dia lah asal kan ape yg aku simpan selama ini aku dah keluarkan haha! happy siak gua.
nak kan sesuatu yg tidak pasti nie memang susah siak , hanya tuhan yg maha esa SAHAJA yg dapat menentukan.
tuhan tolong lembutkan hati si dia agar dia dapat terima aku seadanya sebab aku xmampu hidup  tanpa dia disisi aku. ayat jiwang sket dah alang2 nak lega kan so tak salah untuk aku nak berjiwang karat ark ?
fuuhhh!!!(hembusan nafas lega)
nak tawu cerita selanjutnya beli lah metro hari rabu ini yek.. hahaha!

Sunday, 8 January 2012

cinta

ada yang aku syggi ada yg aku rindui dan ade yg aku cintai. tapi itu semua hanya lah ILUSI semata-mata. yallah hanya pada mu aku berserah utk tentu kan sama ada aku dan si dia akn bersama atau tidak. aku reda dan aku pasrah.

luahan hati (not lagu kristal ok)

walaupun hari ini aku rasa tertekan sangat sangat sangat. tetapi aku rasa bersyukur yang aku masih bernafas di muka bumi ini alhamdulilah semoga aku di tempat kan di golongan2 orang yg beriman amin. pelik je bunyi.aku masih bernafas saygg. haha.! apa pun yg terjadi hidup masti aku kena terus kan.yaallah kuat kan lah semangat hamba mu ini utk terus hidup 1000 tahun lagi amin3...

Tuesday, 3 January 2012

kerja

Gembira : happy gila hari ini sebab org puji aku hensem . haha! munkin sbab aku dtg  awal  kotw.  sbab tu lah ada org yang sudi puji. nak jaga hati aku lah tu sudah lah. hari ini kerja ada lah sikit mcm lembu. nyaris aku xjadi lembu haha.!walau pun penat namun hati ku tetap ceria amboi... bukan main lagi. haha!


Sedih : time kerja aku teringankan musuh yang paling aku sayang. SHAHRIZA name dia org nya kecik,ketot. degil mcm aku jugak haha.!bila dia dah tak ada tiada tempat aku nak bermanja mesra :( .
minggu depan sorang lagi musuh aku nak kena pindah ke tbrau city. nama nya AL-NAZIROL BIN AL-CAPON..nama nya agak sedikit pelik. tapi nama nya memang pelik haha! srupa orang nya jugak pendiam,pemalu dan gila. srupa dia punya abg. haha!
mak aku selalu pesan orang yang tiada jgn di kenang yang hidup ini kena lah teruskan kehidupan aku sokong sngat apa yang mak aku ckap tu. sayang mak muahh :D poyo..


Cool : aku kena kuat kan semangat. apa yg berlaku ada hikmahnya kan..aku brjanji pada diri aku. Aku akan sentiasa menjadi pemeriah majlis di tempat kerja aku. anak buah semua ok ehh..abg long sentiasa di hati you all amboi skiping london haha!

Monday, 2 January 2012

karoke time

nak menyumbangkan suare alah2 mawi nie bersama-sama kwan tersyg hari ini syg esok dendam mcm tu.. boleh kan hahah!jangan ketawa eh korg.. aku first time nie hahahahaha...!